۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
عملیات احداث ۲۵ واحد صنعتی در سلماس با پیشرفت ۶۰ درصدی
رییس سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی خبر داد

عملیات احداث ۲۵ واحد صنعتی در سلماس با پیشرفت ۶۰ درصدی

ارومیه- رییس سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی گفت: ۲۵ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در شهرستان سلماس در حالی اجرایی شدن است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های صنعتی شهرستان سلماس گفت:  در این شهرستان بیش از چهار هزار واحد صنفی دارای پروانه معتبر وجود دارند که زمینه اشتغال برای بیش از ۱۰ هزار نفر را فراهم کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان امیدوار هستیم که فعالیت های صنفی و صنعتی در این منطقه با توسعه و پیشرفت چشمگیری مواجه شود.

بابایی افزود: در سلماس علاوه بر ۱۱۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال، ۸۸ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد فرصت شغلی برای یک هزار و ۷۲۰ نفر در حال اجرا است.

رییس سازمان صنعت و معدن استان از اجرایی شدن احداث ۲۵ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد خبر داد و گفت: این واحدها با حجم سرمایه گذاری ۴۶۶ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۴۰ نفر در حال اجرا هستند.

وی ادامه داد: عمده فعالیت های صنعتی سلماس تولید انواع درب، مبلمان و لبنیات است که از لحاظ تولید درب های ساختمانی به خصوص درب های ضد سرقت به عنوان یکی از قطب های تولید در کشور شناخته می شود و محصولات این واحد ها را می توان در بازار های داخلی و خارجی به وفور یافت.

کد خبر: ۷٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha