۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
شرکت توزیع برق تبریز ۱۹۰ میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد

شرکت توزیع برق تبریز ۱۹۰ میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: در سال جاری ۱۹۰ میلیارد تومان طرح توسط این شرکت بهره برداری شد که جزو چند شرکت اول توزیع برق کشور از لحاظ میزان اجرای طرح هستیم.

به گزارش بازار، عادل کاظمی با بیان اینکه با وجود محدودیت های مالی، شرکت به موفقیت های خوبی طی سال جاری دست یافته است، گفت: اشتراک‌پذیری طی سال جاری با افزایش قابل توجهی، نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم، یادآوری کرد: ۱۹۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها خاتمه یافته است و امیدواریم تا پایان سال نیز بخشی از این پروژه‌ها خاتمه یابد.

کاظمی از رکورد ۳۰ میلیاردی اجرا و اتمام پروژه توسط امور نوسازی شرکت خبر داد و افزود: شرکت توانیر، چهار شرکت توزیع در کشور از جمله تبریز را جهت هوشمندسازی مشترکان تجاری (از محل تبصره‌ ۱۹ قانون بودجه) انتخاب کرده است و تا کنون کنتور ۵۱۶۰ مشترک صنعتی با همکاری و تلاش همکاران هوشمندسازی شده‌است.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۷۰ هزار مشترک تجاری در سال آینده به کنتور هوشمند مجهز می شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه تا کنون یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار توسط این شرکت اجرا شده و ۴۵۰ کیلومتر در مرحله‌ انجام کار است، گفت: سعی داریم سال آینده این رقم را تا یکهزار و ۸۰۰ کیلومتر افزایش دهیم.

کاظمی در پایان با اشاره به توسعه‌ خدمات غیرحضوری برق تبریز و ارتقای زیرساخت‌های آن، از همکاران دفتر روابط عمومی و رابطان روابط عمومی‌های امورهای تابعه‌ شرکت به جهت تلاش برای نشان دادن دستاوردها و عملکرد شرکت و ایجاد ارتباط میان مردم و شرکت قدردانی کرد.

کد خبر: ۷۹٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha