۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۷ میلیارد یورو در بخش نفت و گاز ایلام سرمایه گذاری شد
استاندار ایلام:

۷ میلیارد یورو در بخش نفت و گاز ایلام سرمایه گذاری شد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز در استان، گفت: تاکنون هفت میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: اولین اولویت کاری استان در سال ۱۴۰۰ تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار است.

وی بیان کرد: از آنجا که بودجه  ۱۴۰۰ به خوبی بسته شده است، مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی و استانی به کار گیرند تا بتوانیم پیش از پایان دولت تدبیر و امید نتایج ارزنده ای را برای مردم و نظام به ارمغان آوریم.

استاندار ایلام با بیان اینکه بخش خصوصی رقیب دولت نیست ابراز داشت: با برنامه ریزی و تلاش دولت تدبیرو امید، بخش خصوصی بیشتر فعال شده و با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ره آورد مناسبی را تداعی کرده است.

نوذری با اشاره به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه نفت و گاز استان بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک به هفت میلیارد یورو در بخش نفت و گاز استان سرمایه گذاری صورت گرفته که بیش از ۵.۳ میلیارد یورو آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی با بیان اینکه نباید در ماهای پایانی دولت دوازدهم خدمت رسانی به مردم خدشه ای وارد شود، گفت: مدیران باید با جدیت و تمام توان از فرصت باقیمانده برای ارائه خدمات مفید، اجرا و اتمام پروژه ها تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در بحث محرومیت زدایی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: اولین جلسه کاری استان در سال ۱۴۰۰ در خصوص قرارگاه محرومیت زدایی و پیگیری نیازها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه خواهد بود.

کد خبر: ۷۹٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha