۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل و نقل جاده‌ای استان همدان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق روال همه ساله به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز، نرخ بلیت اتوبوس در نوروز ۱۴۰۰ با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان؛ صفر صادقی راد با بیان اینکه طبق روال همه ساله، به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز، نرخ بلیت اتوبوس در دوره سفرهای نوروز ۱۴۰۰ با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رود، گفت: همچنین برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و به دلیل فعالیت ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت این اقدام انجام شده است.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن به قیمت قبلی باز می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: البته صاحبان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان موظف به رعایت این نرخ‌ها و به دنبال آن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، باید مسافرت جاده‌ای تنها با غربالگری مسافران و رانندگان از طریق سامانه‌های وزارت بهداشت برای شناسایی بیماران احتمالی و ممانعت ورود و استفاده آنها از وسایل نقلیه حمل و نقل جاده‌ای مسافر انجام شود.

صادقی راد در خصوص میزان تقاضای سفر در این ایام عنوان کرد: ناوگان اتوبوسی با تقاضای چندانی مواجه نیست و امسال به دلیل شیوع کرونا تقاضای سفر کاهش یافته و با این شرایط از نظر جابجایی مسافر کاملا آماده هستیم.

وی درباره پیش فروش بلیت‌ها نیز یادآور شد: با توجه به امکان خرید اینترنتی بلیت، همه امکانات برای فروش اینترنتی فراهم است و از این نظر مردم مشکلی ندارند و می‌توانند بلیت‌های خود را از طریق اینترنت و سایت‌های مشخص و مجاز و سایت شرکت‌های تعاونی دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: مسافران در صورت بروز هرگونه شکایت و مشکل می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۴۱برای رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

کد خبر: ۷۹٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha