۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر» | امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۵۲ هزار میلیارد تومان
وزارت صمت اعلام کرد؛

اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر» | امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۵۲ هزار میلیارد تومان

در راستای سیاست توسعه تولید و هدایت سرمایه‌ها به بخش تولید، تفاهم نامه همکاری بین وزارت صمت و پنج شرکت تولیدی برتر کشور به ارزش بالغ بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان مبادله می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در راستای سیاست توسعه متوازن تولید و صنایع و معادن در کشور و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی آن‌ها به ۱۰۰ شرکت تولیدی برتر کرده است.

امروز دوشنبه ۲۵ اسفند، در مرحله اول اجرای این طرح، تفاهم همکاری با حضور ۵ شرکت در قالب ۶۲ پروژه و با سرمایه‌گذاری بالغ ‌بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان، مبادله می‌شود تا نقطه آغازی برای ایجاد یک تحول بزرگ در جهت توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از کالای ایرانی باشد.

این اقدام وزارت صمت در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران برتر و ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در کشور صورت گرفته است و موجب ایجاد هزاران فرصت شغلی، افزایش ارزش افزوده و توسعه صادرات در کشور خواهد شد.

اجرای این طرح علاوه بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف تاب‌آوری اقتصادی و افزایش کیفیت و تنوع در محصول، موجب جایگزینی واردات و بهبود تراز تجاری کشور، توسعه نوآوری و کارآفرینی فناورانه، تکمیل زنجیره ارزشی و جلوگیری از خام فروشی و رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی و امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

کد خبر: ۷۹٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha