۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
امسال ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد| مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند
وزیر راه و شهرسازی:

امسال ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد| مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت ارایه خدمات در ایام نوروز خبر داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، اظهار داشت: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می‌شود، خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما باید ظرفیت و مدیریت‌مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز باید از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اسلامی تصریح کرد: تمامی تمهیداتی که طی پروتکل‌های وزارت بهداشت از طریق قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ما مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم که طی نوروز، باید کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات‌ باشیم.

وی گفت: طی این ایام، تمامی سیستم مدیریت جاده‌ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان‌ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مشکلی برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به‌طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

کد خبر: ۷۹٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha