۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
روستاهای بالای ۲۰ خانوار مناطق کوهستانی گاز رسانی می شود
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

روستاهای بالای ۲۰ خانوار مناطق کوهستانی گاز رسانی می شود

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار مناطق کوهستانی قزوین نظیر طارم و الموت گازرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه محمد بیگی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مردم روستاهای طارم قزوین اظهار داشت: گازرسانی امروز به یکی از اصلی ترین مطالبات مردم تبدیل شده است چرا که در سال های گذشته بخش های قابل توجهی از کشور به این شبکه گازرسانی متصل شده اند اما گازرسانی به مناطق کوهستانی همواره به عنوان یک چالش مطرح بوده است.

وی بیان کرد: با رایزنی هایی که در کمیسیون تلفیق در مجلس انجام شده است مسئله گازرسانی به روستاهای مناطق کوهستانی در دستور کار قرار گرفته است و روستاهای بالای ۲۰ خانوار در مناطق کوهستانی نیز به شبکه گازرسانی متصل می شوند که با این حساب بسیاری از روستاها در منطقه طارم و الموت قزوین میتوانند به شبکه گاز شهری دسترسی پیدا کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ها برای تامین اعتبار برای این مسئله در حال انجام است و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در استان قزوین خواهیم بود.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: همچنین شیوع بیماری کرونا و تغییر بسترهای خدماتی از حضور به بسترهای مجازی مسئله اینترنت و پوشش دهی تلفن همراه را در برخی از مناطق با مشکل مواجه کرد که برای مناطق روستایی استان قزوین نیز در این خصوص تصمیماتی گرفته شده است.

وی افزود: پوشش دهی اینترنت در ۱۰۵ منطقه روستایی در استان قزوین در سال آینده اجرایی می شود و زیرساخت های ارتباطی و شبکه های آنتن دهی مخابرات با سفر وزیر ارتباطات در استان قزوین تقویت و حمایت شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار با اشاره به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای حمایت از تشکیل پردیس های روستایی و کسب و کارهای خانگی در محیط روستا نیز گفت: کشور امروز نیازمند تولید و زایایی است و امید داریم تا محیط روستا همانند سابقه دیرینه خود بتواند در این زمینه انجام وظیفه کند.

محمد بیگی گفت: در این زمینه تسهیلات حمایتی ویژه ای در نظر گرفته شده است و با اعطای وام ها به زودی شاهد یک رشد و شکوفایی در این حوزه در روستاهای استان قزوین خواهیم بود.

کد خبر: ۷۹٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha