۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان کالاهای اساسی ندارد
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان کالاهای اساسی ندارد

نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به گرانی های اخیر و نابسامانی در قیمت کالاهای اساسی، گفت: دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی های اخیر و نابسامانی ها در قیمت کالاهای اساسی، معیشت مردم را دچار مشکل کرده است. آقای رئیس جمهور باید در آستانه سال جدید تدبیری برای معیشت مردم کشور بیاندیشد. متاسفانه شاهد عدم اراده جدی در برخورد با دلالان هستیم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، گفت: استان گلستان تامین کننده مرغ تهران است و روزانه ۵۰۰ تن به تهران مرغ می فرستد اما در هفته گذشته مردم برای تامین مرغ در صف های طولانی و با مشکلات مواجه شدند و از این جهت بسیار گلایه مندند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش در تذکری یادآور شد: رتبه بندی فرهنگیان را از دوره نهم مجلس پیگیری می کنیم اما هنوز اجرا نشده است انتظار می رود رتبه بندی فرهنگیان همانند همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان زندان ها، پزشک قانونی و دامپزشکی اجرا شود.

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس در تذکری به وزیر نیرو، خواستار تکمیل نیروگاه برق علی آباد کتول شد.

کد خبر: ۷۹٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha