۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
آخرین وضعیت انتقال آب ارس به تبریز از زبان استاندار آذربایجان شرقی
درجمع خبرنگاران عنوان شد؛

آخرین وضعیت انتقال آب ارس به تبریز از زبان استاندار آذربایجان شرقی

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که هفته گذشته با حضور معاون وزیر نیرو امضا شد، بخش عمده‌ای از کم و کاستی‌های انرژی استان در سه ماهه اول سال آینده مرتفع خواهد شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین انرژی واحدهای تولیدی در ماه‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بود، اما مجموعه فعالان این حوزه زحمات زیادی کشیدند و هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای با حضور وزیر نیرو به امضا رسید و امیدواریم بسیاری از کم و کاستی‌های انرژی استان در سه ماهه اول سال آینده برطرف شود.

وی با اشاره به گزارشات پروژه‌های هسته کلیدی توسعه زیرساخت‌های کالبدی سند تدبیر توسعه، افزود:کارهای زیادی انجام گرفته تا هسته‌های کلیدی سند تدبیر توسعه استان به سرانجام برسد اما در بخش زیرساخت‌ها تنها ۳۰ درصد آنچه که می‌خواستیم، محقق شده است.

پورمحمدی در عین حال خاطرنشان کرد: کاستی‌های موجود با همت همه دستگاه‌ها و مشارکت فعال بخش خصوصی و مردم قابل حل و فصل است و باید عزم خود را برای اقدامات بزرگتر و مهم تر جزم و در سال آینده عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که همه نقاط استان را در بر بگیرد و به مناطق محروم بیشتر توجه شود.

وی به مسئله بحران آبی تبریز نیز اشاره و بیان داشت: پروژه انتقال آب ارس به تبریز را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم؛ تغییر مدیریت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ممکن است کار را اندکی تحت تاثیر قرار دهد اما همه دست به دست هم خواهیم داد تا موانع عملیاتی شدن این پروژه مهم را برطرف کنیم.

کد خبر: ۷۹٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha