۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
عقب ماندگی زنجان از نظر رشد سرانه ناخالص ملی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عقب ماندگی زنجان از نظر رشد سرانه ناخالص ملی

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه این استان از نظر رشد سرانه ناخالص ملی عقب ماندگی دارد، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری باید درحوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری برنامه‌ریزی شود. 

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امروز با وجود تحریم‌ها در وضعیت ثبات قرار داریم، گفت: باید از تجربه برجام برای خنثی‌سازی و دور زدن تحریم‌ها استفاده شود. 

وی با بیان اینکه بیماری کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دچار مشکل کرد،اظهار کرد: خوشبختانه با تمام مشکلات واحدهای تولیدی استان با ظرفیت خوبی کار کردند و واحد تولیدی تعطیل نشد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ضرورت حل ریشه‌ای مشکلات تاکید کرد و گفت: مشکلات کشور از سوی مجلس شورای اسلامی احصا شده است. 

طاهری با بیان اینکه اصلاح ساختار نظام بانکی و اقتصادی مورد توجه مجلس شورای اسلامی است، ابراز داشت: زنجان از نظر رشد سرانه ناخالص ملی عقب ماندگی دارد و برای رسیدن به میانگین کشوری باید در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری برنامه‌ریزی شود. 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در یک جنگ اقتصادی همه جانبه قرار دارد، تاکید کرد: دشمنان با حربه اقتصادی و تحریم ستون فقرات نظام اسلامی را می‌خواهند بشکنند. 

نماینده مردم  زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اقتصاد ایران ظرفیت تحریم پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی قابلیت تحریم شدن است. 

طاهری گفت: در سال جهش تولید واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی در استان وارد چرخه تولید شدند و در سال آینده هم برای تحقق شعار سال باید برنامه ها قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند.

کد خبر: ۷۹٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha