۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
محور «بجنورد- آشخانه» به علت بارش برف مسدود شد
فیلم استان‌ها؛

محور «بجنورد- آشخانه» به علت بارش برف مسدود شد

بجنورد- بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی محورهای بجنورد آشخانه- حدفاصل گردنه امین‌الله و چمن بید به گرمه به علت بارش برف و کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بارش برف از ظهر دیروز در برخی مناطق کشور آغاز شد که از شب گذشته نیز این بارش‌ها خراسان شمالی را در برگرفته و بر اساس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی وضعیت جوی این استان برای امروز بارش برف و کولاک است.

بارش شدید برف، وزش شدید باد با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، برودت هوا تا دمای منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد بسیاری از محورهای استان را مسدود کرد و بنا بر اعلام راهداری خراسان شمالی در حال حاضر محور چمن بید به جوزک و جنگل گلستان، گرمه به میامی، شوقان به بجنورد، بجنورد به اسفراین ( گردنه اسدلی ) فاروج به قوچان و شیروان به علت بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

همچنین محورهای بجنورد آشخانه-حدفاصل گردنه امین‌الله و چمن بید به گرمه به علت بارش برف و کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

از ساعات اولیه بارش برف در استان نیروهای راهداری، شهرداری، هلال‌احمر و پلیس‌راه استان خراسان شمالی در حال بازگشایی محورهای استان، معابر و خدمات‌رسانی به خودروهای گرفتار در برف را در محورهای مواصلاتی استان هستند.

کد خبر: ۷۸٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha