۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
امدادرسانی به ۹۶۳ نفر در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک استان سمنان
در گفت‌وگو با بازار اعلام شد؛

امدادرسانی به ۹۶۳ نفر در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک استان سمنان

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از امدادرسانی هلال احمر به ۹۶۳ نفر در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک استان در راه‌های مواصلاتی طی ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

احسان منصور کیایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امدادگران هلال احمر به ۹۶۳ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان سمنان در شب و روز گذشته امدادرسانی کردند، بیان کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان، گردنه های صعب العبور و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای در راه ماندگان کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران برای ۹۶۳ سرنشین ۳۲۱ خودور در جاده‌های استان امداد رسانی کردند، تاکید کرد: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند ۲۵۵ نفر را در پایگاه های امدادی و مراکز اسکان هلال‌احمر اسکان دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه امدادگران اقدام به توزیع ۳۴۷ بسته غذایی در بین در راه ماندگان کردند، ابراز کرد: ۱۲ تیم عملیاتی همراه با ۳۶ نفر از نجاتگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند.

کد خبر: ۷۸٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha