۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
۱۸ خط تولید جدید ماسک و مواد ضدعفونی در قزوین آغاز به‌کار کرد
معاون استاندار قزوین:

۱۸ خط تولید جدید ماسک و مواد ضدعفونی در قزوین آغاز به‌کار کرد

قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به افزایش یک هزار و ۸۳۰ کارتنی تولیدات مواد ضدعفونی و ماسک در قزوین گفت: ۱۸ خط تولید جدید ماسک و مواد ضدعفونی در قزوین فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی قبادی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به صدور ۵۰ مجوز ایجاد خط تولید جدید در قزوین بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز استان به به مواد ضدعفونی کننده و ماسک به صورت قابل توجهی افزایش یافت و همین مسئله موجب شد تا موافقت های لازم برای تاسیس خطوط تولید جدید گرفته شود.

وی افزود: بر همین اساس تا کنون در استان قزوین مجوز تاسیس ۵۰ خط تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد: از این تعداد در حال حاضر ۱۸ واحد جدید فعالیت خود  را آغاز کرده اند و با فعالیت این واحدها بیش از ۱ هزار و ۸۳۰ کارتن اقلام بهداشتی و ماسک در استان قزوین تولید و به بازارها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی و درمانی عرضه می شود.

قبادی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های جدی در زمینه افزایش میزان تولید در استان قزوین توجه به تهیه مواد اولیه بوده است که خوشبختانه هماهنگی های لازم برای این منظور صورت گرفته است و طی روز گذشته بیش از ۱۸۳ هزار لیتر مواد اولیه برای این منظور تهیه و در اختیار کارخانجات تولید کننده قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با آغاز فعالیت این واحدهای تولیدی نیاز قالب استان قزوین در زمینه ماسک و مواد ضدعفونی کننده تامین شود.

کد خبر: ۷٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha