۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
بهره برداری از ۲ ایستگاه جدید در مترو تهران

بهره برداری از ۲ ایستگاه جدید در مترو تهران

بهره برداری از دو ایستگاه یادگار امام و شهید ستاری در خط شش مترو تهران امروز شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ آغاز شد.

به گزارش بازار، در مراسم بهره برداری از دو ایستگاه مترو، آقایان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران حضور داشتند.

سید مناف هاشمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این مراسم گفت: با بهره برداری از این ۳ ایستگاه، جمع ایستگاه‌های مترو به بهره برداری رسیده در ۱۳ ماه گذشته به ۱۳ ایستگاه خواهد رسید.

وی افزود: این دو ایستگاه نقش مهمی در توسعه خط ۶ که لوپ ترافیکی تهران را تکمیل می‌کند دارند و در عمق ۲۸ متری زمین ساخته شده و طول سکوی ایستگاه‌ها به ۱۴۰ متر بالغ می‌شود و برای ساخت این دو ایستگاه جمعا ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین از ۴۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای امضای تفاهم‌نامه اورهال ۳۱ رام قطار مترو خبر داد و افزود: ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران فعال است که بخش عمده آن‌ها نیازمند نوسازی است و سال ۱۴۰۰ بر اساس تفاهم‌نامه شهرداری با سازمان برنامه و بودجه ۱۰ هزار تاکسی نوسازی می‌شود ضمن اینکه همین تعداد تاکسی نیز بر اساس منابع داخلی شهرداری تهران در طرح نوسازی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۷۸٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha