۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۱۸ هزار کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های استان همدان برف روبی شد
معاون راهداری استان همدان:

۱۸ هزار کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های استان همدان برف روبی شد

همدان - رستمی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۸ هزار کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های برون شهری استان همدان برف روبی شده است.

مسعود رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به عملیات بازگشایی جاده‌ها و محورهای ارتباطی اصلی و غیر اصلی استان همدان گفت: ۱۸ هزار کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های برون شهری استان همدان برف روبی شده است.

وی افزود: ریزش برف از بعد از ظهر روز جمعه در تمام محورهای ارتباطی استان همدان آغاز شد و تا امروز نیز در بسیاری از نقاط این استان ادامه دارد.

رستمی اظهار کرد: حجم سنگین برف و لغزندگی محورهای کوهستانی استان همدان، همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها را ضروری کرده به نحوی که امکان تردد خودرو بدون زنجیر چرخ در بیشتر گردنه‌های این استان وجود ندارد.

هشت هزار و ۱۴۰ تن ماسه و نمک در ۲۴ ساعت گذشته به منظور جلوگیری از انسداد و بازگشایی احتمالی راه‌ها، بر سطح جاده‌های استان همدان پخش شده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری استان همدان ذخیره شده است، بیان کرد: حدود هشت هزار و ۱۴۰ تن ماسه و نمک در ۲۴ ساعت گذشته به منظور جلوگیری از انسداد و بازگشایی احتمالی راه‌ها، بر سطح جاده‌های استان همدان پخش شده است.

مسعود رستمی اضافه کرد: بیشترین حجم برف‌روبی توسط نیروهای راهداری، در محور ملایر- اراک انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به فعالیت ۳۴ راهدارخانه استان همدان، گفت: ۵۴۰ نیرو با بکارگیری ۲۹۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از دیروز کار پاکسازی جاده‌های اصلی و فرعی استان را آغاز کرده اند که عملیات برفروبی و پاکسازی محورهای همه مناطق استان همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: خودروها تا پایان طرح زمستانی برای تردد در محورهای استان همدان باید زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی لازم و ضروری را همراه داشته باشند.

کد خبر: ۷۸٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha