۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث هتل آپارتمان در سرعین سرمایه گذاری شد
مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی اردبیل:

۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث هتل آپارتمان در سرعین سرمایه گذاری شد

اردبیل- مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل گفت: برای احداث یک باب هتل آپارتمان در شهر توریستی سرعین بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌ گذار بخش خصوصی سرمایه‌ گذاری شد.

به‌گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی اردبیل، نادر فلاحی اظهار کرد: در راستای توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های اقامتی در شهر توریستی سرعین که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است، هتل‌آپارتمان فاتحی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر در دست احداث است.

وی افزود: این هتل‌آپارتمان از نوع تبدیلی واقع در خیابان حجاب سرعین بوده که برای تکمیل و راه‌اندازی آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل اضافه کرد: این طرح که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی خود را سپری می‌کند، با راه‌اندازی آن برای ۱۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

فلاحی دیگر پروژه احداث هتل‌آپارتمان را مربوط به طرح توسعه هتل‌آپارتمان طاووس در پارس‌آباد عنوان کرد و افزود: برای این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرایی خود را پسری می‌کند.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح نیز در کنار توسعه ظرفیت اقامتی استان برای ۲۴ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: ۷۸٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha