۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
نمایندگی گمرک ملایر مستقل شود/ لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی
نماینده مردم ملایر در مجلس:

نمایندگی گمرک ملایر مستقل شود/ لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مستقل شدن گمرک ملایر را ضروری خواند و افزود: با توجه به صادرات بالای ملایر به ویژه در حوزه کشمش و همچنین کسب دو برند جهانی مبل و منبت و انگور، تبدیل نمایندگی گمرک ملایر به اداره حائز اهمیت است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران اقتصاد با اشاره به ظرفیت بالای شرکت‌های بافتینه و بافتسان در تولید پارچه‌های ماسک و البسه بیمارستانی با تولید ۹۵ درصد کشور، بر رفع مشکل این دو واحد بزرگ تولیدی و بخشودگی جرائم آن تاکید کرد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه افزود: مدیر شرکت‌های بافتینه و بافتسان از مدیران باتجربه، فعال و پا به کار کشور است و در حال ۴۰۰ کارگر در این واحدها مشغول به کار هستند که موانع این واحد تولیدی و صنعتی باید رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بافتینه و بافتسان در شرایط شیوع کرونا به کشور کمک زیادی کرد، بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌های چند صد میلیاردی در این دو واحد بزرگ انجام شده که برای ادامه کار نیازمند حمایت ویژه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه مستقل شدن گمرک ملایر را ضروری خواند و افزود: با توجه به صادرات بالای این شهرستان به ویژه در حوزه کشمش و همچنین کسب دو برند جهانی مبل و منبت و انگور، تبدیل نمایندگی گمرک به اداره حائز اهمیت است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه احداث دو باب مدرسه در روستاهای ملایر در تعهد بانک‌های استان، فرآیند توزیع سریع ۳۰۰ تن کود شیمیایی کشف شده در این شهرستان بین کشاورزان، صدور مجوز برای شعبه شهدای بانک ملی ملایر و رفع تعهد ارزی برای صادرکنندگان کشمش را از دیگر درخواست‌ها و مطالبات عنوان کرد.

کد خبر: ۷۸٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha