۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
توسعه بازارهای صادراتی مهم ترین اولویت شیر پاستوریزه تهران| افزایش قیمت مواد اولیه نرخ محصولات لبنی را افزایش داد
مدیر عامل شیر پاستوریزه تهران در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

توسعه بازارهای صادراتی مهم ترین اولویت شیر پاستوریزه تهران| افزایش قیمت مواد اولیه نرخ محصولات لبنی را افزایش داد

میر، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با اشاره به اهمیت ارزآوری صادرات محصولات غیرنفتی گفت: با برنامه ریزی مناسب سال ۹۸ موفق شدیم بیش از ۱۳ میلیون دلار محصولات لبنی به بازار کشورهای هدف صادر کنیم.

بازار، گروه اصناف و بازرگانی: «سید جعفر میر» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار اظهارداشت: ما در سال ۹۸ موفق شدیم که بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان معادل ۱۳ میلیون دلار محصولات لبنی را به بازارهای کشورهای مختلف جهان صادر کنیم.

صادرات ۱۴ هزار تن محصولات لبنی در سال ۹۸
وی با بیان اینکه رشد صادرات محصولات شیر پاستوریزه پگاه تهران به کشورهای منطقه در سال ۹۸ این شرکت را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده برتر در استان تهران معرفی کرد، گفت: در این سال این شرکت توانست در مجموع  ۱۴ هزار تن انواع محصولات لبنی را به خارج از کشور صادر کند.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در عین حال تاکید کرد: میزان درآمد ارزی این شرکت در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ بیش از ۷ درصد افزایش یافت و این در معرفی این شرکت به عنوان یکی از شرکت های برتر صادر کننده استان تهران بسیار تاثیرگذار بود.

در توسعه صادرات محصولات لبنی به کشورهای منطقه تمام برنامه‌ریزی ما این است که بتوانیم بازار صادراتی خود را هر سال نسبت به سال دیگر افزایش دهیم

این مقام مسئول در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بیان کرد: در توسعه صادرات محصولات لبنی به کشورهای منطقه تمام برنامه‌ریزی ما این است که بتوانیم بازار صادراتی خود را هر سال نسبت به سال دیگر افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، با اشاره به تولید متنوع و کیفی محصولات بعنوان اولین شرکت لبنی در ایران، تاکید کرد: پگاه تهران با کسب نشانهای استانداردهای ملی و بین المللی، گواهی صنعت سبز و استاندارهای زیست محیطی نقش موثری در جهت ارتقای مستمر کیفیت محصولات لبنی ایران در داخل و خارج از کشور دارد.

مشکل تامین مواد اولیه و قطعات مصرفی با همت متخصصان ایرانی برطرف می شود
میر، در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه آیا این شرکت در تامین مواد اولیه مشکلی دارد گفت: با توجه به تحریم ها شرکت پگاه تهران در تامین برخی مواد اولیه وارداتی بویژه قطعات مصرفی دستگاه های خط تولید با مشکلاتی مواجه است اما با تلاش متخصصان و کارشناسان این مشکلات حل وفصل می شود.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در خصوص افزایش قیمت برخی از محصولات در ماه های اخیر گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و برخی ملزومات مانند بسته بندی، بر افزایش قیمت محصولات لبنی در کشور موثر بوده است.

افزایش قیمت محصولات لبنی تابع قیمت شیر خام است
مدیر عامل شرکت پگاه تهران بیان کرد: از طرفی افزایش قیمت محصولات لبنی تابع قیمت شیر است که از دامدار خریداری می کنیم، دامدار نیز با عدم ثبات در قیمت نهاده ها و خوراک دام روبروست از این رو علیرغم این که قیمت خرید شیر از سوی دولت قیمت گذاری می شود ولی ما با قیمت بالاتری شیر خام خرید می کنیم.

شایان ذکر است که شرکت پاستوریزه پگاه تهران با نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع محصولات لبنی در سال ۳۳ فعالیت خود را با تولید ۴۵ تن لبنیات در روز آغاز کرد.

تولید بیش از ۱۷۹ محصول و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی
این شرکت روزانه هزار تن شیر خام را به بیش از ۱۷۹ محصول تبدیل و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند و تولید و فروش انواع شیرهای طعم دار، شیر کاکائو، شیر قهوه، شیرعسل،  شیر نارگیل، شیر موز، شیر خشک، شیر توت فرنگی، شیر گلاب، شیر زعفران، شیر پسته، انواع خامه، ماست، انواع پنیر دوغ، کشک، آبمیوه و انواع دسر با طعم های مختلف از جمله محصولات این شرکت تولید لبنی در تهران است.

کد خبر: ۷۸٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha