۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
فروش ۳ برابری الماس در روسیه

فروش ۳ برابری الماس در روسیه

فروش الماس روسیه با بهبود تقاضا در بازار سه برابر شد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده: آلروسا، پیشروترین شرکت استخراج الماس در جهان، ۳۶۱ میلیون دلار الماس خام و برش نخورده و ۱۲ میلیون دلار سنگ های قیمتی صیقلی در فوریه فروخته است.

فروش الماس خام و برش نخورده آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵.۵ درصد افزایش داشت، در حالی که فروش الماس صیقلی در مقایسه با آنچه در فوریه سال ۲۰۲۰ ثبت شده بود، سه برابر رشد کرد.

کل فروش الماس آن نسبت به ماه قبل، زمانی که این شرکت دولتی، الماس های خام و برش نخورده و صیقلی اش را به ارزش ۴۳۰ میلیون دلار فروخت، ۱۶ درصد کاهش یافت.

در دو ماه اول سال جاری، کل فروش الماس آن ۸۰۲ میلیون دلار بوده است که شامل ۷۸۲ میلیون دلار فروش الماس خام و برش نخورده و ۲۱ میلیون دلار الماس صیقلی شده است.

معاون شرکت آلروسا گفت: بهبود تقاضا برای جواهرات الماس در بازار در اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه داشته و پشتیبانی خوبی از فروش الماس خام و برش نخورده فراهم می کند. تعادل عرضه و تقاضای فعلی هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران الماس خام و برش نخورده مطلوب مانده است. شرکت های مرتبط با دیدن این فرصت، تلاش خواهند کرد تا سهام های سنگ های خام خود را دوباره پر کنند.

کد خبر: ۷۸٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha