۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
۲۶۰ میلیون دلار صادرات استان زنجان محقق شده است
استاندار زنجان:

۲۶۰ میلیون دلار صادرات استان زنجان محقق شده است

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه برای سال جاری ۲۱۸ میلیون دلار صادرات برای استان زنجان هدف گذاری شده بود،گفت: تاکنون ۲۶۰ میلیون دلار صادرات استان محقق شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی استان،گفت: سرمایه گذاران و بخش خصوصی افسران بخش اقتصادی هستند.

وی اظهار کرد: در استان زنجان فعالیت بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و تولید استان بسیار خوب است.

استاندار زنجان با بیان اینکه طی دهه فجر امسال بیش از هفت هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در استان به بهره برداری رسیده است،گفت: با بهره برداری این واحدها برای بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است. 

حقیقی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی در استان جزو اولویت کاری در استان بوده است،تاکید کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شده و برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

وی ابراز داشت: رشد شاخص‌های صنعتی استان زنجان در تمام موارد بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار زنجان گفت:  طی ۱۱ ماه امسال پرداخت تسهیلات در استان بیش از ۱۱۰ درصد رشد دارد و واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است. 

حقیقی با بیان اینکه برای سال جاری ۲۱۸ میلیون دلار صادرات برای استان زنجان هدف گذاری شده بود،گفت: تاکنون ۲۶۰ میلیون دلار صادرات استان محقق شده است. 

وی بر لزوم حمایت از بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: برای توسعه اشتغال و تولید در استان باید دست فعالان اقتصادی را گرفت. 

کد خبر: ۷۸٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha