۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۳ خبرنگار بازار همدان به مرحله کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر راه یافتند
با معرفی نفرات برتر؛

۳ خبرنگار بازار همدان به مرحله کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر راه یافتند

همدان - مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار و از رسانه بازار همدان در بخش خبر این جشنواره «شکیبا کولیوند» حائز رتبه دوم شد و در بخش مقاله و یادداشت «فاطمه خزایی» رتبه سوم و «یحیی احمدی» نیز رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره رسانه ای استانی ابوذر در همدان با معرفی برگزیدگان در سالن جلسات سازمان بسیج رسانه همدان برگزار شد.

جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار شد و نفرات برتر در بخش های خبر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه و گزارش مشخص شدند.

محورهای اصلی جشنواره شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود و همچنین با توجه به اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محور ویژه «شهادت سردار دل‌ها و تقویت محور مقاومت» در این جشنواره گنجانده شده بود.

بر اساس اعلام هیئت داوران در بخش خبر این جشنواره، «شکیبا کولیوند» رتبه دوم را کسب کرد و در بخش مقاله و یادداشت «فاطمه خزایی» موفق به کسب رتبه سوم و «یحیی احمدی» از رسانه تحلیل بازار موفق به کسب رتبه سوم شدند.

گفتنی است، در این مراسم ۱۶ اثر برگزیده و از پدیدآورندگان این آثار تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۷۸٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha