۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
در دوران کرونا هیچ واحد صنعتی تعطیل نشد
رئیس سازمان صمت استان تهران اعلام کرد

در دوران کرونا هیچ واحد صنعتی تعطیل نشد

صادقی، رئیس سازمان صمت استان تهران از رشد ۱۴۰ درصدی صدور پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در استان خبر داد و گفت: در دوران شیوع کرونا حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل نشده است.

به گزارش بازار، یدالله صادقی در مراسم هشتمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۷۰۰ جواز تاسیس تبدیل به پروانه بهره‌برداری و مجوز آن صادر شده است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به رشد ۱۴۰ درصدی صدور پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در استان نسبت به سال گذشته گفت: در حوزه پروانه بهره‌برداری ۶ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده که این میزان نیز نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو بوده است و با راه‌اندازی این تعداد واحدهای تولیدی در استان فرصت‌های شغلی ایجاد خواهد شد.

صادقی یکی از اهداف برگزاری این همایش را، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ترغیب بنگاه‌های اقتصادی در جهت ارائه کالا و خدمات و گسترش فضای رقابتی سالم دانست و افزود: تجلیل از شرکت‌های حامی حقوق مصرف‌کنندگان در واقع گرامیداشت خدمات شرکت‌هایی است که در مسیر حمایت از حقوق مصرف‌کننده، خدمات و اقدامات خوب و مناسبی ارائه می‌کنند.

صادقی گفت: امسال علیرغم همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها، تولیدکنندگان در جهت رفع نیاز مردم، فضای کسب وکار، اشتغال و ارز مورد نیاز برای اداره کشور موفق عمل کردند و سطح سرمایه‌گذاری در استان با وجود مشکلات به رشد قابل قبولی دست یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، همچنین ضمن تقدیر از تلاش هدفمند و مجاهدت فعالان صنعتی و صنفی تولیدی استان تهران در مبارزه با اپیدمی کرونا گفت: برابر گزارش‌های دریافتی طی یکسال گذشته بیشتر واحدهای تولیدی استان با هشدارهای قبلی مسئولان ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های استان مبارزه با این ویروس منحوس را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

صادقی با استناد به گزارش‌های بدست آمده از سوی ادارات شهرستان‌های تابعه از رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطوط تولید در ۹۰ درصد واحدها خبر داد و گفت: در بیشتر این گزارش‌ها حتی شاهد افزایش تولید و اشتغال نیز بودیم و تلاش برای توسعه ظرفیت تولید واحدها را ملاحظه کردیم و حتی یک فقره تعطیلی واحدهای صنعتی را نداشتیم.

کد خبر: ۷۸٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha