۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تاثیر ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی در گرانی میوه
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران عنوان کرد

تاثیر ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی در گرانی میوه

کاگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران ۷۰ درصد علت گرانی میوه را ناشی از ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی دانست و گفت: ساعت کار میدان مرکزی بسیار زیاد بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش بازار، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران درمورد گرانی محصولات باغی اظهارکرد: مقصر گرانی میوه ها باغدار و مغازه دار نیستند بلکه در این میان دلالانی هستند که قبل از رسیدن میوه به میدان مرکزی، میوه را خریده و به بازار تزریق نمی کنند.

وی ۷۰ درصد علت گرانی میوه را ناشی از ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی دانست و گفت: بنده بارها این نکته را تذکر دادم که ساعت کار میدان مرکزی بسیار زیاد بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

کارگر ادامه داد: وقتی به عنوان مثال ساعت کاری میدان از ساعت چهار عصر تا ۱۱ صبح باشد دلالان به راحتی می توانند میوه ها را خریداری و دپو کنند اما اگر ساعت کار میدان برای توزیع میوه ها مشخص و محدود باشد دلالان حداقل فرصت دپو کردن بار کمیاب را پیدا نخواهندکرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: عده ای از دلالان قبل از ورود میوه به میدان مرکزی، میوه ها را خریداری می کنند و تعدادی از دلالان هم بعد از اینکه میوه وارد میدان می شود شروع به دلالی می کنند.

وی افزود: متاسفانه مردم فقط اتحادیه و مغازه دارها را مقصر گرانی میوه ها می دانند درصورتیکه اینطور نیست و میوه ها قبل از ما گران می شوند و وظیفه ما هم نظارت بر قیمت های سطح شهر است.

کد خبر: ۷۸٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha