۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
انتقاد از تداوم صف های روغن در ماه های اخیر
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

انتقاد از تداوم صف های روغن در ماه های اخیر

موسوی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دولتمردان به جای فرافکنی و فرار رو به جلو در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت دوازدهم، برای رفع مشکلات مردم به فکر چاره‌ای اساسی باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدنظام الدین موسوی با انتقاد از شانه خالی کردن مسئولان در پذیرش مشکلات کشور پس از گذشت ۷.۵ سال از عمر دولت، گفت: دولتمردان کنونی طی سال‌های گذشته نه تنها به دنبال حل مشکل و مسائل کشور نبودند ومسئولیت آن را نپذیرفتند بلکه معضلات و مشکلات را به عملکرد افراد یا گروه‌های دیگر مربوط دانستند این در حالی است که کشور به مسئولان پاسخگو و مسئولیت پذیر نیاز دارد و در دولت کنونی کمتر شاهد این موضوع هستیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در دوره نخستِ ریاست جمهوری آقای روحانی، دولتمردان مشکلات را به گردن دولت قبلی می‌انداختند، این روش و شیوه تاکنون نیز ادامه دارد؛ به‌گونه‌ای که در ماه‌های بعدی مشکلات موجود مانند گرانی، تورم و کمبود کالاهای اساسی را به گردن تحریم انداختند و از خرداد ۹۹ «مجلس یازدهم» را مسئول شرایط بازار که در واقعیت حاصل ناکارآمدی خودشان بود، دانستند.

وی با بیان اینکه دولتمردان بهانه جدیدی به نام «مجلس یازدهم» را برای رفع کم کاری و ناکارآمدی خود پیدا کردند، اضافه کرد: تمام مشکلات ناشی از عدم توانایی و ناکارآمدی دولتی‌ها است در حالیکه این موضوع را به مجلس مرتبط می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مشکلات موجود در حوزه روغن و کمبود این کالا ارتباطی به تصمیمات اخذ شده در مجلس درباره بودجه ندارد چراکه روغن از ماه‌ها قبل در کشور با کمبود روبه رو بود و مجلس از سه ماه پیش بررسی بودجه را در دستورکار خود قرار داد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: اوایل آذر ماه سال جاری بود که رئیس اتحادیه صنفی روغن نباتی کشور اعلام کرد مشکلات ناشی از گرانی و کمبود روغن ناشی از گرانی دانه های روغنی در بازار جهانی است، فارغ از درستی یا نادرستی این استدلال، دولت از آن زمان تاکنون هیچ تدبیری برای رفع کمبود روغن نداشته و صف‌های روغن در شهرهای مختلف همچنان پابرجاست.

موسوی با بیان اینکه کمبود روغن و یا گرانی کالاهای اساسی با مباحث مطرح شده در مجلس یازدهم در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ ارتباطی ندارد، گفت: صحبت های سخنگوی دولت مبنی بر اینکه مشکلات موجود در بازار کالاهای اساسی ناشی از تصمیمات مجلس است، بهانه نادرستی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سخنگوی دولت بدون توجه به ناکارآمدی دولت در ساماندهی و تنظیم بازار، مشکلات را به گردن مردم می‌اندازد، افزود: دولتمردان به جای فرافکنی و فرار رو به جلو در ماه‌های باقیمانده از عمر دولت دوازدهم، برای رفع مشکلات مردم به فکر چاره‌ای اساسی باشند.

کد خبر: ۷۸٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha