۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
۵ هزار تن کالای اساسی در البرز توزیع می شود
در ایام پایانی سال؛

۵ هزار تن کالای اساسی در البرز توزیع می شود

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از توزیع بیش از پنج هزار تن کالای اساسی شامل برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب در ایام پایانی سال در البرز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر گفت: از چند ماه گذشته تدابیر لازم جهت جذب و توزیع کالاهای اساسی مرتبط با ایام پایانی سال، اتخاذ شده است.

بنا به گفته ربیعی،  برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد از جمله اقلامی است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار راهی بازار شده است.

وی با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کننده گفت: برنج وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر خانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم پانزده هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قند با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در استان البرز در حال توزیع است.

رئیس سازمان صمت استان البرز در خصوص مراکز توزیع این اقلام اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میادین شهرداری، واحدهای صنفی منتخب و شرکت‌های تعاونی از جمله مراکزی هستند که در توزیع این اقلام نقش دارند.

ربیعی اظهار کرد: یک هزار تن برنج وارداتی، دو هزار و ۱۰۶ تن شکر خانوار، یک هزار تن شکر صنفی و صنعتی، ۹۹۵ تن روغن مایع، ۷۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۰۰ تن مرغ منجمد در حال جذب، صدور حواله و توزیع در استان است که در صورت نیاز این میزان افزایش خواهد یافت.

وی گفت: این اقلام از طریق مباشرین و شبکه های توزیع منتخب معرفی شده توسط فرمانداران به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها توزیع می شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز در خاتمه بیان کرد: علاوه بر توزیع پنج هزار و ۴۷۲ تن کالای اساسی، بازرسین ما نیز در قالب گشت های ویژه طرح نوروزی، وضعیت بازار را به صورت روزانه رصد کرده و با متخلفین در چارچوب قانون برخورد می کنند.

کد خبر: ۷۸٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha