۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل‌شد
طی ۱۱ ماهه ۹۸؛

۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل‌شد

بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: ۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی طی سال ۹۸ در استان تشکیل‌شده است.

به گزارش بازار، رضا جمالی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند فعالیت‌های نظارتی بر قیمت کالا و خدمات اظهار داشت:بیش از سه هزار و ۶۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی طی ۱۱ ماهه ۹۸ در استان بوشهر تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به ۶۹ هزار و ۶۱۱ فقره بازرسی انجام‌گرفته در استان تصریح کرد: بازرسی‌ها از نظر تعداد ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر اضافه کرد: طی ۱۱ ماهه سال ۹۸ تعداد ۵ هزار و ۱۳۳ فقره بازرسی در خصوص کشف کالای قاچاق در بوشهر صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۵ فقره صورت‌جلسه به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شده است.

جمالی گفت: اموال مکشوفه قاچاق به انبار مدیریت فروش و جمع‌آوری اموال تملیکی استان تحویل شده است.

 وی تصریح کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۹۸ تعداد ۶۹ هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته که از این تعداد ۳ هزار و ۶۳۳ فقره منجر به تشکیل پرونده به ارزش حدوداً ۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر عنوان کرد: در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۹۸ تعداد سه هزار و ۱۰۹ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری در سطح بازار صورت گرفته است.

جمالی خاطرنشان کرد: گشت مشترک بازرسی در این مدت منجر به تشکیل یک هزار و ۵۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش حدوداً ۱۴ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال و در راستای اجرای مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

کد خبر: ۷٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha