۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
فرهنگ کار، قاچاق کالا را کاهش می‌دهد
معاون اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فرهنگ کار، قاچاق کالا را کاهش می‌دهد

صادقی فر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فرهنگ غنی کار قاچاق کالا را کاهش می‌دهد و فصل جدیدی در حوزه کار آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، ابراهیم صادقی فر، در پنجمین همایش فرهنگ کار گفت: امروز پنجمین همایش فرهنگ کار را برگزار کردیم و از سراسر کشور دعوت شده بودند، ۷۱ مقاله در این همایش پذیرش و ۱۲ مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

صادقی فر افزود: این همایش دستاوردهای خوبی داشت و دو سالی است که به عنوان نهضت ملی، بر روی فرهنگ کار در مقاطع مختلف دانشگاهی کار می‌کنیم.

معاون وزیر کار گفت: این همایش تلاش می‌کند مباحث حوزه فرهنگ کار را در ساحت‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و از دریچه پژوهش آن را مورد ارزیابی و انتقاد قرار دهد چرا که همگان اذعان دارند کار کردن یک امر پژوهشی است.

وی افزود: کار کردن خوب، زیربنای توسعه پایدار جوامع است که باعث نشاط و رشد اجتماعی می‌شود.

صادقی فر گفت: اگر در ده سال گذشته شعارهای سال را ارزیابی کنید متوجه می‌شوید بیشتر شامل واژگان اقتصادی بوده است و این نشان از اهمیت حوزه اقتصادی در کشور دارد.

وی ادامه داد: نگاه به حوزه اقتصادی و رسیدن به هدف باید از منظر اجتماعی رخ دهد و در واقع سیاست گذاران و مجریانی که فقط به حوزه اقتصاد نگاه کردند و گذرگاه‌های فرهنگی و تاریخی را نادیده گرفتند، توفیق نداشتند و برای رسیدن به کمیت‌ها و اهدافی که تعیین کردند موفق نبودند.

وی افزود:برای رسیدن به اهداف اقتصادی باید نگاه فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

کد خبر: ۷۸٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha