۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۲ هزار کیلوگرم گوشت خاویاری از مازندران صادر شد
مدیرکل شیلات مازندران:

۲ هزار کیلوگرم گوشت خاویاری از مازندران صادر شد

بابلسر- اسحاقی، مدیرکل شیلات مازندران گفت: طی دو سال گذشته بیش از دو هزار کیلوگرم گوشت خاویار پرورشی از استان به کشورهای مختلف صادر شده است.

حسن اسحاقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سال گذشته هزار و ۲۱۵ کیلوگرم و امسال تاکنون هزار و۲۹ کیلوگرم گوشت خاویار پرورشی از استان صادر شده است، افزود: ارزش این میزان صادرات بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده است.

وی یادآور شد: همچنین سال گذشته ۵۴ تن گوشت ماهی خاویاری و امسال ۸۲ تن گوشت خاویاری صادر شد که ارزش آن بیش از ۴۶۵ هزار دلار بوده است.

وی میزان صادرات ماهی پرورشی تازه را در سال گذشته شش هزار و ۲۲۵ تن به ارزش بیش از ۲۴ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: امسال نیز شش هزار و ۳۲۷ تن ماهی پرورشی تازه به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

اسحاقی یادآور شد: میزان صادرات ماهی منجمد قزل آلا در سال گذشته ۱۸ تن و امسال ۱۵۹ تن بوده است.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به رهاسازی بچه ماهیان در استان گفت: در سال ۹۲ بیش از ۶۴ میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های استان رهاسازی شده بود که این میزان در سال گذشته از ۸۸ میلیون قطعه ماهی سفید فراتر رفته است.

وی ادامه داد: همچنین در سال قبل شش میلیون و ۳۵۵ هزار قطعه کپور دریایی، ۳۸ هزار قطعه ماهی آزاد و ۱۵۹ هزار قطعه ماهی خاویاری قره برون و ازون برون رهاسازی شده است.

کد خبر: ۷۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha