۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
 روزانه ۱۵۰ تن مرغ در مازندران مصرف می‌شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

روزانه ۱۵۰ تن مرغ در مازندران مصرف می‌شود

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران میزان نیاز و مصرف مرغ در استان را روزانه ۱۵۰ تن اعلام کرد و گفت: کمبودی در تامین گوشت مرغ نداریم.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار میزان مصرف مرغ را در استان مازندران بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن بیان کرد و گفت: این درحالی که اکنون روزانه تا ۳۰۰ تن مرغ در استان توزیع می شود.

وی قیمت مصوب مرغ را بین ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی برای تامین مرغ وجود ندارد وبا توجه به نیاز بازار، کار توزیع انجام می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با اظهار اینکه در شب عید کمبودی از نظر اقلام و کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: گروه‌های ویژه کار نظارت و بازرسی را برای تنظیم بازار در استان انجام می دهند و با هرگونه تخلف برخورد می شود.

قوانلو با اشاره به اینکه توزیع مرکبات و سیب ویژه شب عید در استان انجام می شود، گفت: مازندران استان معین توزیع وتامین مرکبات کشور نیز به شمار می رود و تاکنون محموله های مرکبات به مناطق دیگر ارسال شده است.

وی درباره توزیع روغن در استان نیز گفت: خوشبختانه این کالا به میزان کافی در فروشگاه ها وبازار وجود دارد و خلائی در این بخش نداریم. 

کد خبر: ۷۸٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha