۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۲۰ هزار تن شکر در استان همدان ذخیره شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

۲۰ هزار تن شکر در استان همدان ذخیره شده است

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بابیان اینکه تعهد می‌دهم شکر مورد نیاز همدان تا تیرماه ۱۴۰۰ با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۷۰۰ تومان در بازار عرضه شود، گفت: ۲۰ هزار تن شکر در استان همدان ذخیره شده و در فروشگاه‌های بزرگ استان همدان توزیع می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا متین بابیان اینکه تعهد می‌دهم شکر مورد نیاز همدان تا تیرماه ۱۴۰۰ با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۷۰۰ تومان در بازار عرضه شود، گفت: ۲۰ هزار تن شکر در استان همدان ذخیره شده و در فروشگاه‌های بزرگ استان همدان توزیع می‌شود.

وی درباره وضعیت برنج و نحوه توزیع آن با اشاره به اینکه برنج هندی با قیمت هرکیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بین اقشار کم‌درآمد توزیع می‌شود، گفت: از توزیع این نوع برنج در بازار امتناع کرده‌ایم چراکه با این کار مشکلاتی ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان مطرح کرد: سهمیه برنج پاکستانی استان همدان نیز به مقدار پنج هزار ۸۲۱ تن در نظر گرفته‌شده که از این مقدار سه هزار و ۸۹۲ تن توزیع‌ شده است.

متین درباره وضعیت آرد و نان نیز گفت: ما این مسئله را بررسی کرده و نظارت‌های لازم را انجام دادیم اما آرد همدان با اندکی اختلاف قیمت در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته و برای پخت نان مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آرد در مرز ایران به قیمت هر کیلو ۳۳۰ تومان فروخته می‌شود، مطرح کرد: برای بحث آسیابانی ۷۰ درصد یارانه و برای برق یک‌بیستم این موارد یارانه‌های پنهانی است که دیده نمی‌شود با این‌ وجود مشکلات بسیاری وجود دارد کما اینکه به دلیل بالا بودن هزینه‌ها و به‌صرفه نبودن کار برای نانواها افزایش قیمت نان نیز در دستور قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تشریح وضعیت کنونی بازار و مشکلات به وجود آمده برای سرمایه‌گذاران مطرح کرد: اگر مشکلات ارزی کشور برطرف شود بسیاری از مشکلات نیز برطرف می‌شود.

کد خبر: ۷۸٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha