۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
ابلاغ مصوبه مربوط به فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق
توسط معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

ابلاغ مصوبه مربوط به فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به تعیین تکلیف و پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو ابلاغ کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد بند (۳) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق تصمیم گیری کرد.

 بر اساس این تصمیم، فوق العاده سختی کار و کار در محیط های غیرمتعارف با رعایت سقف و ضوابط تعیین شده در بند فوق و براساس دستورالعمل مصوب وزیر نیرو به کارمندان شاغل در مشاغل دارای شرایط مقرر در بند یاد شده در وزارت نیرو و شرکت های دولتی زیرمجموعه آن قابل پرداخت است.

به موجب این بند، فوق العاده سختی کار و کار در محیط های غیرمتعارف نظیر کار با اشعه و مواد شیمیایی، کار با بیماران روانی، عفونی و در اورژانس و در بخش های سوختگی و مراقبت های ویژه بیمارستانی تا یک هزار امتیاز و در مورد کار با مواد سمی، آتش زا و منفجره و کار در اعماق دریا، امتیاز یاد شده با تصویب هیئت وزیران تا سه برابر قابل افزایش خواهد بود.

کد خبر: ۷۸٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha