۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
۱۹۵ پرونده تخلفات در بازار کردستان تشکیل شد
از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز؛

۱۹۵ پرونده تخلفات در بازار کردستان تشکیل شد

کردستان - رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با اشاره به اینکه از یکم اسفند طرح ویژه نظارت بربازار عید نوروز در استان آغاز شده است، گفت: ۱۹۵ پرونده مربوط به تخلفات واحدهای صنفی و خدماتی از ابتدای اجرای این طرح تا ۱۲ اسفند تشکیل شده است.

فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال که از اول اسفند آغاز شده تا ۱۲ اسفند، چهارهزار و ۳۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی ها ۲۴۰ تخلف احراز شده است، گفت: در نتیجه این بازرسی ها ۱۹۵ پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان خاطرنشان کرد: ۷۹ گشت مشترک را هم با دستگاه هایی هم چون فرمانداری سنندج، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی انجام دادیم.

سردارزاده اظهار داشت: بازرسی های گشت های مشترک هم منجر به احراز ۱۳ فقره تخلف به ارزش ۴۰۲ میلیون ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است، گفت: ۲۰۶ شکایت مردمی هم به طور حضوری و هم تلفنی در این مدت به سازمان ارائه شده است.

 رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان افزود: تخلف ۲۷ مورد از این شکایت ها احراز شده و برای آنها پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سردارزاده اضافه کرد: ۱۸۶ مورد از شکایات مردمی هم یا مصالحه شده یا تخلف آن احراز نشده است.

کد خبر: ۷٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha