۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا پرداخت شد
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی:

۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

بیرجند- اکبری راد، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

علی اکبر اکبری راد در گفت و گو با بازار با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بیان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان در راستای اشتغال روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است. 

وی از صدور ۸۴۶ مجوز اشتغال خانگی در استان خبر داد و اظهار کرد: همچنین دو هزار و ۹۵۳ طرح اشتغال روستایی در استان اجرایی و منجر به ایجاد شش هزار و ۸۸۴ فرصت شغلی شده است.

اکبری راد با اشاره به آسیب کرونا به واحدهای صنفی در خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه پتانسیل های استان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خراسان جنوبی در برخورداری از آفتاب مستقیم، نیروگاه های خورشیدی مورد توجه ویژه قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: از اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد، بهزیستی و تسهیلات بند واو تبصره ۱۶ بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی پرداخت شده است.

اکبری راد با بیان اینکه علی رغم استعدادها و ظرفیت های معادن، تولیدات استان خام فروشی می شود، گفت: تاکنون ۲۲ طرح بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان در حوزه صنایع و معادن پرداخت شده است.

کد خبر: ۷۸٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha