۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
۳۰هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
معاون جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان:

۳۰هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود

زاهدان - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: سالیانه بیش از ۳۰هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد رضا بندانی اظهار داشت: ۱۸۵ واحد پرورش مرغ گوشتی فعال سیستان و بلوچستان سالیانه ۳۰ هزار و ۵۰۶ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌ کنند و این میزان تولید ۴۰ درصد نیاز استان به گوشت مرغ را تأمین می‌کند.

وی افزود: ۳۰ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت پرورش ۷۰۰ هزار قطعه جوجه با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان در حال ساخت است که توان تولید چهار هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ را دارند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال جاری علیرغم محدودیت گسترش واحدهای صنعتی مرغ گوشتی با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق وزارت جهاد کشاورزی مجوز احداث ۱۴ واحد جدید پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت جوجه ریزی ۲۱۰ هزار قطعه در هردوره اخذ شده است.

بندانی تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحدهای جدیدیک هزار و ۵۰۰ تن به ظرفیت تولید گوشت مرغ در استان سیستان و بلوچستان افزوده می‌شود.

کد خبر: ۷٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha