۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱
سنگ‌اندازی بانک‌های استان بوشهر در توسعه مسکن پذیرفتنی نیست
استاندار بوشهر:

سنگ‌اندازی بانک‌های استان بوشهر در توسعه مسکن پذیرفتنی نیست

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها برای توسعه مسکن در استان بوشهر گفت: سنگ‌اندازی در این مسیر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند دوشنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بانک‌ها یکی از ارکان اصلی در توسعه مسکن هستند که باید نقش و وظیفه خود در این حوزه را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید اثرگذاری مثبتی در توسعه مسکن استان بوشهر داشته باشند افزود: تعامل و همراهی بانک‌ها با مردم و سازندگان مسکن نقش مهمی در بهبود وضعیت مسکن و رونق این بخش در استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه سنگ‌اندازی بانک‌های استان بوشهر در توسعه مسکن پذیرفتنی نیست اضافه کرد: باید از هرگونه بروکراسی، کاغذبازی و مانع‌تراشی در مسیر توسعه مسکن استان بوشهر پرهیز شود.

وی تسهیل در پرداخت تسهیلات مسکن را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم در زمینه تامین وثیقه و ضمانت است که باید از سند املاک در این زمینه استفاده شود.

گراوند ادامه داد: هرچند بر اجرای قوانین تاکید ویژه‌ای داریم ولی انتظار می‌رود با این شرایط بیشترین همکاری با مردم صورت گیرد و تعامل لازم در این راستا فراهم شود.

کد خبر: ۷۸٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha