۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
۳۸۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است
مدیرکل منابع طبیعی زنجان:

۳۸۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است

زنجان-آقاجانلو،مدیرکل منابع طبیعی زنجان گفت: طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به جد دنبال می‌شود و طی سالجاری بیش از ۳۸۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در استان انجام شده است.

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هر سال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نهال در استان زنجان غرس می شود،گفت: امسال هم به یاد شهدای استان سه هزار و ۵۳۵ نهال غرس می شود. 

وی با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به جد دنبال می‌شود، گفت: طی سالجاری بیش از ۳۸۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز در استان مربوط به توزیع نهال در نهاستان کوشکن است،گفت: سه میلیون میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می‌شود که ظرفیت خوبی برای توزیع نهال است.

آقاجانلو با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی برای امر توسعه برخورداری از فضای سبز است،ابراز داشت: شهرستان‌های خرمدره، ماهنشان و ابهر بیشترین سهم جنگل‌کاری در استان زنجان را دارد. 

وی تصریح کرد: در سال آینده توسعه جنگل‌ها در دستور کار جدی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوده و برنامه ریزی لازم را دارد. 

کد خبر: ۷۸٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha