۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای زنجان تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای زنجان تخصیص یافت

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان زنجان بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان ابلاغ شده بود که تاکنون بیش از ۹۶ میلیارد تومان معادل ۵۵ درصد تخصیص یافته است.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اموال مازاد دولت در استان زنجان فروخته شده است،گفت: بیش از ۵۱ میلیارد تومان آن صرف اعتبارات هزینه‌ای و بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن به صورت اعتبارات عمرانی به دستگاه‌های اجرایی برگشت  داده شده  است.

وی با بیان اینکه همه نیاز دستگاه‌های استان در بخش‌های هزینه‌ای تامین و ابلاغ شده است،اظهار کرد: بیش از ۵۱ میلیارد تومان صرف اعتبارات هزینه‌ای و بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن به صورت اعتبارات عمرانی به دستگاه‌ها برگشته است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان با بیان اینکه ابلاغ جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در ابتدای امسال ۳۸۶ میلیارد تومان بود،گفت: ۵۴ درصد آن معادل بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

میرزایی تاکید کرد: جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان ابلاغ شده بود که تاکنون بیش از ۹۶ میلیارد تومان معادل ۵۵ درصد تخصیص  یافته است.

وی افزود: اموال دولتی در دستگاه های اجرایی متعلق به مدیران  نبوده و برای دولت است.

کد خبر: ۷۸٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha