۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
اجازه دست‌درازی به اراضی دولتی تهران داده نمی‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

اجازه دست‌درازی به اراضی دولتی تهران داده نمی‌شود

محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: حکم قانونی برای رفع تصرف از زمین واقع در لوران بومهن به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: با پیگیری‌های همکاران حوزه شرق استان در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و به موجب دادنامه‌های صادره از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی دولتی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در منطقه لوران بومهن به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از قطعیت دادنامه‌های صادره در دادگاه تجدید نظر، مراتب جهت اجرا به واحد اجرای یگان حفاظت اداره کل اعلام و زمان مقرر جهت اجرای حکم تعیین شد.  

محبت خواه با بیان اینکه رفع تصرفات زمین‌خواری یکی از مهم‌ترین چالش‌های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: عملیات اجرای حکم قضائی مبنی بر بازپسگیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی بر روی آن انجام شده، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران  به مرحله اجرا در خواهد آمد.

محبت خواه با بیان اینکه برابر قانون و مقررات اجازه نمی‌دهیم به اراضی ملی دست درازی شود، تصریح کرد: هرکسی بخواهد اراضی ملی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: بیشترین تمرکز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای مقابله با تصرفات و زمین خواری در ناحیه شرق تهران است و در اجرای این امر همکاری بسیار خوبی با دستگاه‌های نظارتی و نیروی انتظامی و قضایی برقرار شده و در طی هفت سال گذشته چندین عملیات رفع تصرف و تخریب انجام گرفته است.

کد خبر: ۷۸٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha