۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
محکومیت قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی به ۲۰۰۰ میلیارد ریال رسید
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

محکومیت قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی به ۲۰۰۰ میلیارد ریال رسید

ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در استان با آرای قضات شعب این اداره کل، طی سال جاری به پرداخت دو هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از ایرنا، محمد اقوامی با اعلام این خبر گفت: این میزان جریمه برای متخلفان ۶ هزار و ۹۷ پرونده قاچاق در آذربایجان‌غربی صادر شده‌است.

وی اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد که هر کدام از متخلفان به طور متوسط به پرداخت حدود ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

اقوامی اظهار کرد: علاوه بر این میزان جریمه، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت مصادره شده که میزان ریالی آن هم بسیار قابل توجه است.

وی بیان کرد: از مجموع شش هزار و ۱۱۶ پرونده ورودی در حوزه قاچاق کالا و ارز به محاکم تعزیراتی آذربایجان‌غربی به ۶ هزار و ۹۷ پرونده رسیدگی شده که نشان‌دهنده مختومه‌شدن ۹۹.۷ درصدی این پرونده‌هاست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با قدردانی از شعبه‌های این اداره‌کل به خاطر فعالیت مناسب در سال جاری ادامه داد: تنها ۱۹ پرونده قاچاق در استان مختومه‌ نشده که این پرونده‌ها نیز در حال رسیدگی است.

اقوامی گفت: فعالیت شعب تعزیراتی آذربایجان‌غربی در حوزه رسیدگی به دیگر تخلف‌های تعزیراتی در استان نیز قابل توجه بوده به طوری که ۹۹.۷ درصد پرونده‌های گرانفروشی نیز در استان رسیدگی شده‌است.

کد خبر: ۷٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha