۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
۸۵۵میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ابرار در زنجان اخذ شد
مدیرکل راهداری زنجان:

۸۵۵میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ابرار در زنجان اخذ شد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: مجوز اجرای ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی استان در این طرح با بیش از ۸۵۵ میلیارد ریال اعتبار اخذ شده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به طرح «ابرار» اشاره کرد و گفت: اولویت اول اجرای این طرح روستاهای بالای ۵۰ خانوار در استان زنجان است و بعد در روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه مجوز اجرای ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی استان زنجان در این طرح با بیش از ۸۵۵ میلیارد ریال اعتبار اخذ شده است،اظهار کرد: اجرای این طرح از اول سالجاری شروع شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: اجرای ۹۰ کیلومتر راه روستایی استان در این طرح شروع شده و تا پایان بهمن ماه هم بیش از ۱۹.۵ کیلومتر راه روستایی استان به مرحله آسفالت رسیده است. 

علی اکبری با بیان اینکه طرح ابرار یک طرح ملی است،تاکید کرد: تنها هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استاندارد سازی و ارتقای ایمنی راههای روستایی است. 

وی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بر آسفالته کردن راه‌های روستایی هم بسیار تاکید دارد، ابراز کرد: اجرای این طرح باعث رضایتمندی روستاییان شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان تصریح کرد: اجرای طرح ابرار در استان طی سال آینده با قوت بیشتری انجام می شود.

کد خبر: ۷۸٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha