۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم در مازندران توزیع می شود
معاون استاندار مازندران:

روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم در مازندران توزیع می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: طبق مصوبه تنظیم بازار روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم در شهرستان های استان با نرخ مصوب توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، حسن خیریان پور در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: روزانه ۳۰۰تن مرغ گرم در ۲۲ شهرستان استان با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: همچنین در بازار و فروشگاهها باید مرغ با یک نرخ آن هم نرخ مصوب عرضه شود و بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی ماموریت یافتند با هرگونه تخطی از مصوبه مذکور سریع و قاطعانه برخورد کنند.

خیریانپور همچنین به جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی و ناجا ماموریت داد هرگونه حمل مرغ باید با مجوز دامپزشکی انجام پذیرد و دستگاههای مزبور با دامپزشکی همکاری و با مصادیق تخلف قاطعانه و سریع برخورد قانونی کنند.

وی همچنین به جهاد کشاورزی و کشتارگاههای استان و اتحادیه مرغداران استان ماموریت داد باید برای مصرف روزانه استان حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم وارد بازار شود.

وی افزود: مصرف روزانه مازندران حداکثر ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن است لذا ما روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ وارد بازار خواهیم کرد و برای افزایش این میزان در صورت نیاز و کشش بازار و تقاضا مشکلی برای تامین نداریم.

کد خبر: ۷۷٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha