۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۴۴ هزار هکتار از زمین‌های زراعی و باغی زنجان بیمه شد
معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی زنجان:

۴۴ هزار هکتار از زمین‌های زراعی و باغی زنجان بیمه شد

زنجان-موسی خانی،معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی زنجان گفت: طی سالجاری بیش از ۴۴ هزار هکتار از زمین‌های زراعی و باغی و ۵۴ هزار راس دام در استان زنجان بیمه شده است. 

علی موسی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور بلا خیز است، گفت: از ۴۰ بلایای طبیعی ۳۳ نوع بلا در ایران رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه تولید در بخش کشاورزی ۵۰ درصد مربوط به مدیریت خود کشاورز و ۵۰ درصد دیگر مربوط به اقلیم وشرایط محیطی است، اظهار کرد: آن دسته از مرغدارانی که طی دو سال گذشته غرامتی دریافت نکرده باشند مشمول ۵۰ درصد تخفیف در سهم بیمه گذار برای دوره آینده می شوند. 

معاون خدمات صندوق بیمه بانک کشاورزی استان زنجان گفت: طی سالجاری بیش از ۴۴ هزار هکتار از زمین‌های زراعی و باغی و ۵۴ هزار راس دام هم در استان بیمه شده است. 

موسی خانی تاکید کرد: بیش از ۱۰میلیون قطعه طیور و سه میلیون قطعه آبزیان هم بیمه شده است، ابراز کرد: بیمه کشاورزی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲۵ درصد رشد داشته است. 

وی گفت: هدف صندوق بیمه کشاورزی انجام بیمه انواع محصولات کشاورزی، دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان پرورشی در مقابل خسارت‌های ناشی از سوانح طبیعی و حوادث قهری نظیر تگرگ و طوفان، خشکسالی، زلزله، سیل، سرمازدگی و یخبندان است. 

کد خبر: ۷۷٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha