۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
بزرگ‌ترین مرکز پرورش دام سبک کشور در زنجان به بهره برداری می رسد
استاندار زنجان:

بزرگ‌ترین مرکز پرورش دام سبک کشور در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- استاندار زنجان گفت: طی دو ماه آینده فاز اول بزرگ‌ترین مرکز پرورش دام سبک کشور در استان زنجان به بهره برداری می رسد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در کشت و صنعت خرم‌دره برگزار شد، گفت: استان زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت های بسیاری خوبی دارد. 

وی اظهار کرد: سهم اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی نسبت به سطح کشور بالا است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های  زیادی دارد، گفت: باید از این فرصت‌ به خوبی استفاده شود.

حقیقی با بیان اینکه یکی از اقدامات ارزشمندی که در حوزه کشاورزی زنجان انجام شد موضوع کاداستر بود، تاکید کرد: خوشبختانه استان زنجان در اجرای این طرح رتبه اول کشور را دارد. 

وی ابراز داشت: زنجان یکی از استان‌هایی است که در زمینه مجهز کردن حوزه کشاورزی به روش‌های نوین آبیاری گام‌های بلندی برداشته است.

استاندار زنجان گفت: طی دو ماه آینده فاز اول بزرگ‌ترین مرکز پرورش دام سبک کشور نیز در زنجان به بهره برداری می رسد. 

حقیقی ابراز داشت:  بهره برداری پروژه باغ گردو در شهرستان خرمدره به عنوان یکی از پروژه‌های تاثیرگذار در حوزه کشاورزی است. 

وی افزود: حرکت به سمت کشاورزی نوین یکی از رویکردهای اصلی دولت در حوزه کشاورزی است و با راه‌اندازی این پروژه گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال و بالا بردن آمار بهره‌وری استان در حوزه کشاورزی برداشته می شود. 

کد خبر: ۷۷٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha