۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۲ هزار و ۵۰۰ واحد اقدام ملی مسکن در قزوین آماده سازی می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

۲ هزار و ۵۰۰ واحد اقدام ملی مسکن در قزوین آماده سازی می‌شود

‌قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط استان در حال آماده سازی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قزوین ، ابراهیم مبارک قدم اظهار داشت: در مجموع ثبت نامی که در طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین صورت گرفته، ۱۰ هزار واحد مسکونی در چهار فاز، ظرفیت سازی شده است.

وی تصریح کرد: برای متقاضیان واجد شرایط، زمین هایی در نظر گرفته شده و جهت تسهیل هرچه بیشتر در پروژه به کارگزاران آنها که بنیاد مسکن و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) هستند، واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص افزایش ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن در استان، اظهار داشت: تصمیم گیری در این خصوص، منوط بر آخرین پالایش از ثبت نام متقاضیان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار هکتار زمین در شهرهای بویین زهرا، آبیک، تاکستان، اقبالیه، بیدستان، الوند، محمدیه و قزوین اختصاص یافته که از اراضی داخل شهرها آماده سازی شده اند.

مبارک قدم با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در استان، افزود:بر اساس تمهیدات این اداره کل، مقرر شده بود که پرونده پروژه‌های مسکن مهر در تابستان سال جاری به اتمام برسد که ویروس کرونا موجب به تعویق افتادن آن در استان شد.

وی افزود: بر اساس تمهیدات اداره راه و شهرسازی استان قزوین، پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر، اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و هم اکنون، ۲ پروژه در قالب ۲۷۰ واحد مسکونی در حال اتمام است.

کد خبر: ۷۷٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha