۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
افزایش عرضه مرغ تا پایان سال| مردم نگران روغن نباشند
معاون مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان:

افزایش عرضه مرغ تا پایان سال| مردم نگران روغن نباشند

فراهانی، معاون مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از افزایش عرضه مرغ تا ایام پایانی سال خبر داد و گفت: مرغ به همان قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه خواهد شد و در غیر این صورت مردم می توانند به همکاران ما گزارش کنند.

به گزارش بازار، مجید فراهانی، معاون مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با برنامه «رویداد» در رابطه با برنامه‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای بازار شب عید مصاحبه تلفنی کرد.

فراهانی گفت: همه ساله با افزایش تقاضای عمومی برای کالاهای پرمصرف و اولویت دار در ایام پایانی سال، طرح نظارتی ویژه ایام نوروز و با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد افزود: این طرح به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات از اسفند ماه شروع می‌شود اما امسال به دلیل وضعیت اقتصادی ناشی از شیوع کرونا این طرح را از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز کردیم.

وی درمورد ابعاد طرح مذکور اینطور توضیح داد: گشت‌های ویژه بازرسی در استان‌ها با هماهنگی دستگاه تعزیرات و اتاق‌های اصناف در حوزه مایحتاج عمومی و کالاهای پرمصرف نظارت می‌کنند و مردم هم در صورت رویت هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و احتکار و عدم عرضه می‌توانند به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

فراهانی با بیان اینکه نظارت بر انبارها، مراکز نگهداری کالاها و بنکداران و عمده فروشی و فروده خروشی‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته گفت: هدف و تلاش اصلی ما این است که کالا به اندازه کافی در اختیار مردم قرار گیرد و هیچ کمبودی نداشته باشیم.

وی از تأمین روغن خوراکی متناسب با افزایش تقاضا خبرداد و گفت: وضعیت تأمین روغن مناسب است و مردم نگران روغن نباشند.

معاون مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان همچنین از افزایش عرضه مرغ تا ایام پایانی سال خبرداد و گفت: مرغ به همان قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه خواهد شد و در غیراین صورت مردم می‌توانند به همکاران ما گزارش کنند.

وی با تصریح بر اینکه وجود واسطه‌ها و دلالان، بخش تولید را متضرر کرده اظهارکرد: با نظارت سازمان‌های صنعت و معدن در سراسر کشور در این ایام حتما شبکه‌های توزیعی مورد نظارت و رصد قرار خواهند گرفت و امیدواریم این مشکل تولیدکنندگان با حذف واسطه‌ها برطرف شود.

فراهانی نظارت بر شبکه‌های توزیع را به صورت مجازی امکانپذیر دانست و متذکر شد: اگرچه روش نظارت از طریق فضای مجازی تاکنون تجربه نشده اما در دستور کار همکاران ما قرار گرفته تا کالاها بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

کد خبر: ۷۷٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha