۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کمیسیون های اقتصادی مجلس و دولت برای وضعیت گرانی چاره ای بیاندیشند
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

کمیسیون های اقتصادی مجلس و دولت برای وضعیت گرانی چاره ای بیاندیشند

حسن پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: کمیسیون های اقتصادی مجلس و دولت برای وضعیت گرانی چاره ای اندیشیده و از کنار این مسائل با شعار عبور نکنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه ۱۶اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال ۱۴۰۰ ارجاعی به کمیسیون تلفیق مجلس، در تذکر شفاهی با استناد به ماده ۱۶ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بنده از وضعیت گرانی ها غصه دار شده ام، ضمن اینکه آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی نیز در این باره مطلبی را مطرح کردند که حضرتعالی بیان کردید کمیسیون کشاورزی از میدان تره بار بازدید داشته باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم ادامه داد: بنده انتظارم این بود که دیروز به صورت اضطراری و فوری کمیسیون های اقتصادی دولت و مجلس جلسه ای را تشکیل می دادند تا برای علاج این مشکل پیشنهاداتی را مطرح و سریعاً دستورات لازم را ارائه می کردند. بنابراین ۱۵ روز بیشتر به عید نوروز باقی نمانده و همچنین پس از آن ماه رمضان را در پیش داریم که باید چاره ای اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: برخی از کالاهای اساسی که در انبارها دپو شده است، باید دولت با فوریت آنها را ترخیص و اگر لازم باشد بایستی کالاهایی را از خارج وارد کند، لذا قابل توجیه نیست که رهبر انقلاب بفرمایند از این وضعیت غصه دار شده ام، اما دولت و مجلس با شعار از آن عبور کنند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: بنده به عنوان عضوی از فراکسیون اصناف تاکید می کنم که به همراه دولت و مجلس خواهیم بود تا مشکلات را برطرف کنیم، ضمن اینکه برای حل مشکلات گرانی نیازمند یک تصمیم جدی خواهیم بود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: کمیسیون های اقتصادی دولت و مجلس برای رفع مشکلات گرانی جلسه ای را برگزار کنند و پس از آن نیز مجلس را در جریان این جلسه قرار دهند، ضمن اینکه باید گزارش جلسه نیز به استماع مقام معظم رهبری برسد.

کد خبر: ۷۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha