۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
برگزاری وبینار تامین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی برای بخش تولید
مدیرکل دفتر تامین مالی و پشتیبانی تولید وزارت صمت خبر داد

برگزاری وبینار تامین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی برای بخش تولید

شهبازی، مدیرکل دفتر تامین مالی و پشتیبانی تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور بهره گیری شرکتها از ظرفیتهای بازار سرمایه، وبینار آشنایی بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری کشور با روش های تامین مالی در بازار سرمایه در روز دوشنبه ۱۸ اسفند برگزارمی گردد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، نعمت اله شهبازی گفت: استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در راستای تامین منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی و هدایت هدفمند سرمایه‌های بخش خصوصی و نقدینگی جامعه به بخش صنعت و معدن در جهت بهبود وضعیت تولید و اشتغال در کشور، به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت صمت مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر تامین مالی و پشتیبانی تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در راستای این سیاست، معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با هدف آشنایی بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور با روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه اقدام به برگزاری وبینار تخصصی-آموزشی در زمینه آشنایی و استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی کرده است.

شهبازی تصریح کرد: مدیران عامل و مدیران مالی بنگاه‌های فعال در حوزه صمت، اعضای تشکل‌ها، اتاق‌های بازرگانی و خانه‌های صنعت و معدن و نیز سرمایه‌گذاران مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت علاقه‌مند به شرکت در این وبینار، می‌توانند با مراجعه به لینک https://b۲n.ir/iiiawebinartaminmali جهت نام‌نویسی در این دوره آموزشی اقدام کنند.

شایان ذکر است دوره مذکور بصورت رایگان و در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۹، از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با محوریت آشنایی و استفاده از مزایای بازار سرمایه، آشنایی با نحوه پذیرش شرکت در بورس‌ها و روش‌های تامین مالی بنگاه‌ها از طریق بازار سرمایه برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۷۷٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha