۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
ضدعفونی ۱۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی قشم/ توزیع ماسک بین رانندگان تاکسی شهری

ضدعفونی ۱۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی قشم/ توزیع ماسک بین رانندگان تاکسی شهری

قشم- سرپرست اداره حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات ضدعفونی ۱۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی و توزیع ۱۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی شهر قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار از منطقه آزاد قشم، حسین اشرفی، گفت: تا کنون ۴۵۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی جزیره ضد عفونی شده و بقیه هم به مرور با آب ژاول تولیدی شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با هدف کمک به کاهش احتمال درگیری مردم با بیماری کرونا به طور مستمر ضدعفونی خواهند شد.

وی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی در تاکسی ها، آژانس ها و سایر وسایل نقلیه عمومی با توجه به ارتباط نزدیکی که با شهروندان و گردشگران دارند هم در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بازرسان این اداره همراه با اکیپ غربالگری بیماری کرونا تا زمان کنترل این بیماری و بازگشت به شرایط عادی، تمامی تاکسی ها، آژانس ها و وسایل حمل و نقل عمومی را به صورت مستمر مورد سنجش قرار می‌دهند.

به گفته اشرفی؛ تاکنون بیش از ۱۰۰۰ ماسک به رانندگان تاکسی شهر قشم تحویل داده شده و عملیات ضد عفونی تاکسی ها با استفاده از آب ژاول تولید شده در شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این مدت عملیات ضدعفونی روی تمامی اتوبوس هایی که در حال تردد در جزیره قشم هستند نیز انجام شده است.

اشرفی در پایان اعلام کرد: عملیات غربالگری ویروس کرونا در نقاط مختلف استان هرمزگان از جمله مبادی ورودی به جزیره قشم در حال انجام است که این اقدام موجب ارتقا سطح خدمات بهداشتی به افراد مشکوک به این بیماری در داخل جزیره قشم شده است.

کد خبر: ۷٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha