۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
فرودگاه کلاله ظرفیت خوبی برای توسعه پروازهای گلستان است
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

فرودگاه کلاله ظرفیت خوبی برای توسعه پروازهای گلستان است

کلاله- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: فرودگاه کلاله ظرفیت خوبی برای توسعه پروازهای گلستان است.

رمضانعلی سنگدوینی، در گفتگو با بازار، یکی از ظرفیت های مهم برای توسعه همه جانبه گلستان را توجه به فرودگاه کلاله عنوان و اظهار کرد: فرودگاه کلاله که طی سال های گذشته چندین بار مورد بهره برداری قرار گرفت به دلایل مختلف از جمله نبود جایگاه سوخت از ادامه فعالیت بازماند و تقریبا این ظرفیت مهم اثرگذاری لازم و کاربری مفید خود را ندارد.

وی با بیان این که ایجاد و تکمیل جایگاه سوخت کلاله در حال پیگیری است، افزود: اگر بحث جایگاه سوخت کلاله راه اندازی شود شرق گلستان ظرفیت خوبی برای توسعه پرواز دارد.

سنگدوینی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد علت کنسلی پروازها تکمیل نبودن مسافر اعلام شده؟ گفت: طبقه اعلام مسئولان وزارت راه ظرفیت پروازهای همه فرودگاه های کشور کاهش داشته ولی ظرفیت پروازهای گلستان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: اگر پرواز کلاله فعال شود شهرستان های شرقی گلستان مثل گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، مراوه تپه، آزادشهر و رامیان از کلاله پرواز می کنند.

سنگدوینی همچنین از اجرای پروژه ذخیره سازی گاز در منطقه قزل تپه گنبدکاووس خبرداد و خاطرنشان کرد: این طرح اگر پیگیری شود و به نتیجه برسد برای تامین گاز در زمستان بسیار موثر بوده و کمکی برای زمستان گلستان است.

کد خبر: ۷۷٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha