۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
عملیات اجرایی پترو پالایش آناهیتا کرمانشاه آغاز شد
استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی پترو پالایش آناهیتا کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اجرایی شدن پتروشیمی اسلام آباد غرب و آغاز عملیات اجرایی پترو پالایش آناهیتا، کرمانشاه در آینده به قطب پتروشیمی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند اظهار کرد: با توجه به اجرایی شدن پتروشیمی اسلام آباد غرب و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرای یک پتروشیمی دیگر در منطقه غربی استان و آغاز عملیات اجرایی پترو پالایش آناهیتا، کرمانشاه در آینده به قطب پتروشیمی کشور تبدیل خواهد شد.

وی گفت: توفیق و پیشرفت در جامعه ماحصل یک کار تیمی و گروهی است که همه در آن دخیل هستند و توسعه در سایه همکاری و انجام یک کار تیمی محقق می‌شود که خوشبختانه در حال حاضر یک کار گروهی و تیمی در استان برای رسیدن به توسعه پایدار شکل گرفته است.

بازوند، کاهش نرخ بیکاری در استان را نتیجه تلاش، پیگیری و انسجام مدیریتی برشمرد و افزود:  به رغم شرایط سخت اقتصادی، وجود کرونا و تحریم‌های ظالمانه، نه تنها در استان با افزایش نرخ بیکاری روبرو نبودیم، بلکه با کاهش بیکاری هم مواجه بودیم که این مهم در سایه همدلی و کار تیمی در استان محقق شده است.

کد خبر: ۷۷٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha